آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر مونیخ

کلیسای فرانکیرچ | Frauenkirche

کلیسای فرانکیرچ که در سال ۱۴۸۸ ساخته شده است، با شکوه ترین کلیسای ایالت باواریا، و همچنین از اصلی ترین جاذبه های گردشگری شهر مونیخ به شمار می آید. برج های این کلیسا دارای ارتفاعی در حدود ۱۰۰ متر می باشند و تمامی بازدید کنندگان را، مجذوب خود می نمایند.

کلیسای فرانکیرچ | Frauenkirche

باغ انگلیسی | English Garden

باغ انگلیسی که به عنوان بزرگ ترین فضای سبز کشور آلمان شناخته می شود، دارای درختان و گیاهان منحصر به فردی می باشد که فضایی خارق العاده را رقم زده اند. این باغ در سال ۱۷۸۵ و با اهداف نظامی تاسیس شده و به مرور زمان تغییر کاربری یافته است و هم اکنون تفرجگاهی برای عموم مردم می باشد. این پارک فضای مناسبی را برای پیک نیک، پیاده روی و گذراندن اوقات فراغت در روزهای تعطیل و آفتابی فراهم می نماید و بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد.

English Garden

میدان مارین پلاتز | Marienplatz

این میدان که از گذشته های دور تا به امروز، به عنوان اصلی ترین میدان شهر مونیخ شناخته می شود، بسیاری از بناهای تاریخی و اماکن دیدنی را در خود جای داده است. گردشگران با مراجعه به این میدان می توانند، از  فواره ی ماهی موجود در این میدان، تالار با شکوه شهر قدیم مونیخ، مجسمه های عظیم الجثه ی برنزی، فروشگاه ها، کافه و رستوران های موجود در اطراف میدان دیدن نموده و اوقات خوشی را تجربه نمایند.

میدان مارین پلاتز | Marienplatz

باغ وحش هلابرون | Hellabrunn Zoo

باغ وحش هلابرون که یکی از برترین باغ وحش های اروپا است، یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری ایالت باواریا و شهر مونیخ به شمار می آید و همواره گردشگران بسیاری از سراسر دنیا را، به خود جذب می نماید. شواهد و مدارک نشان می دهند که بیش از ۱۹ هزار حیوان از ۷۵۷ گونه ی مختلف، در این باغ وحش زندگی می کنند و تماشای آن ها خاطره ای فراموش نشدنی را برای افراد به ارمغان می آورد.

باغ وحش هلابرون | Hellabrunn Zoo

لازم به ذکر است که جاذبه های گردشگری شهر مونیخ، تنها به موارد بالا خلاصه نمی شوند و اماکنی همچون  تئاتر کوویلیز (Cuvilliés Theater)، کلیسای سنت پیتر (St. Peter’s Church)، پارک المپیک (Olympic Park) و کاخ نیمفنبورگ (Nymphenburg Palace) نیز از جاذبه های گردشگری شهر مونیخ به شمار می آیند و بازدید از آن ها به تمامی گردشگران توصیه می شود. با سایت گردشگری سفرمی همراه باشید تا اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص شهرهای مختلف اروپایی به دست آورید و با خواندن مقالات تهیه شده در این سایت، مناسب ترین مقصد برای سفر خود را پیدا کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با سوغات و غذاهای محلی مونیخ

حمل و نقل در مونیخ