بهترین هتل های شهر مونیخ

همان طور که در قسمت بالا اشاره کردیم، شهر مونیخ، شهری توریستی می باشد و همین مساله باعث شده است تا هتل های متعددی را در خود جای دهد و بدین ترتیب امکان اقامت در این شهر را، برای تمامی گردشگران با سلایق و بودجه های متنوع، فراهم نماید. در ادامه به معرفی تعدادی از محبوب ترین هتل های شهر مونیخ خواهیم پرداخت و شما را با امکانات و خدمات هر یک از آن ها آشنا خواهیم نمود.

هتل Hotel Vier Jahreszeiten

این هتل ۵ ستاره، در یکی از بهترین مناطق شهر مونیخ واقع شده است و همین مساله، محبوبیت آن در بین گردشگران را، چند برابر نموده است. خدمات و امکانات رفاهی این هتل در بالاترین سطح ممکن می باشد که از میان آن ها می توان، به دارا بودن مرکز سلامت و آب گرم، سونا، ماساژ، سولاریوم، حمام ترکی و سونای بخار و استخر سرپوشیده اشاره کرد. این هتل دارای ۳۰۳ اتاق مجزا می باشد و اقامت در آن، اوقات خوشی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

هتل Hotel Vier Jahreszeiten

هتل Hotel Vier Jahreszeiten

هتل Hotel Atlas München

این هتل که یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره ی شهر مونیخ است، از دسترسی های فوق العاده ای بهره می برد و دارای امکانات رفاهی بسیار متنوعی، همچون سالن ماساژ، سونا، حمام ترکی و اتاق هایی با مبلمان عالی می باشد.

هتل Hotel Atlas München

هتل Hotel Atlas München

هتل کنکرد | Concorde Hotel

هتل کنکرد، از هتل های ۴ستاره ی شهر مونیخ می باشد که مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته و از دسترسی های مفیدی بهره می برد. این هتل دارای ۷۱ اتاق مجزا می باشد و محیطی گرم و صمیمی را برای میهمانان خود به ارمغان می آورد.

هتل کنکرد | Concorde Hotel

هتل آلپن مونیخ | Alpen Hotel München

این هتل ۴ستاره نیز، در میان هتل های محبوب شهر مونیخ قرار گرفته است و از امکانات و خدمات رفاهی متنوعی بهره می برد. اقامت در این هتل به تمامی گردشگران توصیه می شود و دسترسی های فوق العاده ی آن باعث می شود تا به راحتی از جاذبه های گردشگری این شهر، بازدید نمایند.

هتل آلپن مونیخ | Alpen Hotel München

هتل آلپن مونیخ | Alpen Hotel München

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

آشنایی با سوغات و غذاهای محلی مونیخ

آشنایی با جاذبه های گردشگری شهر مونیخ

حمل و نقل در مونیخ